loading...
دانلود قسمت 11 و 12 سریال شوخی کردم
αквαr بازدید : 20 یکشنبه 1392/12/18 نظرات (0)
دانلود قسمت 11 و 12 سریال شوخی کردم

 


 

دانلود قسمت های نهم 11 و دهم 12 سریال بسیار زیبای شوخی کردم با لینک مستقیم

دانلود سریال بسیار زیبای شوخی کردم مجموعه ششم قسمت های یازدهم و دوازدهم

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

دانلود قسمت های 11 و 12 شوخی کردم با کیفیت خوب

 

 

نام سریال : شوخی کردم

گروه فیلم : طنز ، اجتماعی ، آیتمی

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و…

خلاصه سریال : شوخی کردم نام سریال جدید مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکهٔ نمایش خانگی تولید می‌شود. مجموعه «شوخی کردم» حدود ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند.مدیری کارگردانی و تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت و این مجموعه را در دو بخش ۴۰ قسمتی با همکاری موسسه گلرنگ مقابل دوربین می‌برد.این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند…

دانلود قسمت 11 و 12 سریال شوخی کردم

 


 

دانلود قسمت های نهم 11 و دهم 12 سریال بسیار زیبای شوخی کردم با لینک مستقیم

دانلود سریال بسیار زیبای شوخی کردم مجموعه ششم قسمت های یازدهم و دوازدهم

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

دانلود قسمت های 11 و 12 شوخی کردم با کیفیت خوب

 

 

نام سریال : شوخی کردم

گروه فیلم : طنز ، اجتماعی ، آیتمی

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و…

خلاصه سریال : شوخی کردم نام سریال جدید مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکهٔ نمایش خانگی تولید می‌شود. مجموعه «شوخی کردم» حدود ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند.مدیری کارگردانی و تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت و این مجموعه را در دو بخش ۴۰ قسمتی با همکاری موسسه گلرنگ مقابل دوربین می‌برد.این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود قسمت 8 سریال شاه گوش،دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم،دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم،دانلود آهنگ با لینک مستقیم جدیدترین لباس های مجلسی و مهمانی پاییز 92،مدلهای خیلی جدید لباس شب،بهترین لباس های عروس 2014،خوشکل ترین لباس های زنانه و دخترانه،بهترین مدلهای کت و دامن 2014،شیک ترین مدلهای لباس زنانه،آرایش عروس 2014،ژست عکس عروس و داماد ایرانی،خوشکل ترین آرایش دخترانه،عکسهای جدید هنرمندان ایرانی،دانلود تک آهنگهای جدید ایرانی،عکسهای کمیاب از بازیگران زن ایرانی،عکسهای دخترهای ناز ایرانی،عکس مدلهای ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 2,696
  • بازدید کلی : 42,755
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ

    صفحات پاپ آپ