loading...
دانلود قسمت 11 و 12 سریال شوخی کردم
αквαr بازدید : 221 جمعه 1392/12/09 نظرات (0)

دانلود قسمت های هفتم ۷ و هشتم ۸ سریال بسیار زیبای شوخی کردم با لینک مستقیم

دانلود سریال بسیار زیبای شوخی کردم مجموعه چهارم قسمت های هفتم و هشتم

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

دانلود قسمت های ۷ و ۸ شوخی کردم با کیفیت خوب

Shookhi Kardam 7 va 8 دانلود قسمت هفتم و هشتم 7 و 8 سریال شوخی کردم

نام سریال : شوخی کردم

گروه فیلم : طنز ، اجتماعی ، آیتمی

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و…

خلاصه سریال : شوخی کردم نام سریال جدید مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکهٔ نمایش خانگی تولید می‌شود. مجموعه «شوخی کردم» حدود ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند.مدیری کارگردانی و تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت و این مجموعه را در دو بخش ۴۰ قسمتی با همکاری موسسه گلرنگ مقابل دوربین می‌برد.این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند…

دانلود قسمت های هفتم ۷ و هشتم ۸ سریال بسیار زیبای شوخی کردم با لینک مستقیم

دانلود سریال بسیار زیبای شوخی کردم مجموعه چهارم قسمت های هفتم و هشتم

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

دانلود قسمت های ۷ و ۸ شوخی کردم با کیفیت خوب

Shookhi Kardam 7 va 8 دانلود قسمت هفتم و هشتم 7 و 8 سریال شوخی کردم

نام سریال : شوخی کردم

گروه فیلم : طنز ، اجتماعی ، آیتمی

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و…

خلاصه سریال : شوخی کردم نام سریال جدید مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکهٔ نمایش خانگی تولید می‌شود. مجموعه «شوخی کردم» حدود ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند.مدیری کارگردانی و تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت و این مجموعه را در دو بخش ۴۰ قسمتی با همکاری موسسه گلرنگ مقابل دوربین می‌برد.این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود قسمت 8 سریال شاه گوش،دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم،دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم،دانلود آهنگ با لینک مستقیم جدیدترین لباس های مجلسی و مهمانی پاییز 92،مدلهای خیلی جدید لباس شب،بهترین لباس های عروس 2014،خوشکل ترین لباس های زنانه و دخترانه،بهترین مدلهای کت و دامن 2014،شیک ترین مدلهای لباس زنانه،آرایش عروس 2014،ژست عکس عروس و داماد ایرانی،خوشکل ترین آرایش دخترانه،عکسهای جدید هنرمندان ایرانی،دانلود تک آهنگهای جدید ایرانی،عکسهای کمیاب از بازیگران زن ایرانی،عکسهای دخترهای ناز ایرانی،عکس مدلهای ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 2,676
  • بازدید کلی : 42,735
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ

    صفحات پاپ آپ